Case de marcat, POS-uri, Cantare, Imprimante fiscale / nefiscale

Solutii Retail

Alaturi de tine in fiecare etapa de constructie si implementare de solutii informatice

Va oferim sprijin permanent, de la consultanta in ceea ce priveste definirea nevoilor de IT ale firmei/ institutiei dumneavoastra pana la instruirea cu privire la utilizarea sistemului implementat. Memory ofera toata gama de servicii de intretinere pe baza de contracte in diferite regimuri in functie de necesitatile si cererile clientului. Avantajele contractarii acestor servicii constau in cresterea disponibilitatii sistemului IT si costuri de intretinere mai mici.

POS

Echipamente Hardware

• Case de marcat
• POS-uri
• Cantare
• Imprimante fiscale / nefiscale
• Terminale mobile
• Scanere

Aplicatii Software

Megastore Retail Solution

Aplicatia se adreseaza magazinelor de dimensiuni mici si mijlocii cu vanzare de produse alimentare cat si nealimentare. Pentru a putea satisface necesitatile celor 2 segmente de activitate, modulul de gestiune a fost separat in 2 segmente: food si fashion, varianta de fashion avand facilitati pentru defalcarea articolelor pe diferite criterii specifice acestui domeniu ( marime , culoare ).

Varianta food contine facilitati pentru vanzarea cat mai rapida a produselor prin diverse functionalitati precum:
• Vanzarea prin cantar
• Vanzarea prin coduri de bara, vanzare dupa denumirea produsului
• Conectare cu diverse echipamente, case de marcat si imprimante fiscale
• Mecanisme de reducere procentuala , valorica, happy hour
• Mecanism de control al activitatii casierului prin coduri de autorizare
• Posibilitatea achitarii prin diverse modalitati de plata : numerar, tichete valorice, card bancar, avans.

retail_main_image_10

Megastore tine contabilitate primara si emite documentele necesare contabilitatii generale.

1. Vânzarea cu ajutorul caselor de marcat
Programul permite uşurarea procesului de vânzare prin utilizarea calculatorului legat la casa de marcat. Soluţia permite vânzarea şi prin utilizarea codurilor de bare sau cu o interfaţă de tip touchscreen. Puteţi marca produse specificând cantitatea, puteţi storna, anula bonuri, introduce diverse modalităţi de plată, totul rapid şi uşor, pentru creşterea satisfacţiei şi acurateţei activităţii de casier.

Interfaţa intuitivă şi simplă elimină posibilitatea de a greşi, bonul fiscal va fi emis doar când toate elementele obligatorii vor fi specificate. Evidenţa vânzărilor este mult mai clară dacă utilizaţi facilitatea de tipărire de coduri de bară pentru produsele care nu beneficiază de această codificare.

Mai mult, dacă dispuneţi de un cântar care tipăreşte etichete cu coduri de bară cântăribile, specificarea cantităţii nu mai este necesară, programul recunoaşte cantitatea în mod automat, iar preţul va fi calculat corespunzător.

2. Catalogul de articole
Vânzarea se desfăşoară pe baza articolelor introduse în catalog. Puteţi adăuga, modifica sau şterge un articol, puteţi specifica departamentul de care acesta aparţine, totul pentru o evidenţă clară a vânzărilor. O facilitate importantă este listarea codurilor de bare, produsele putând fi identificate mult mai uşor.

Definirea produselor este importantă şi prin prisma evidenţei stocului, produsele vândute cu ajutorul casei de marcat vor fi scăzute din stocul recepţionat.

3. Stocuri
O facilitate importantă a programului este evidenţa stocurilor. Pentru a avea o gestiune exactă este nevoie de a specifica intrările şi ieşirile de marfă, indiferent de natura acestora. Putem avea astfel, recepţii, perisabilităţi, vânzări şi inventare, raportul de gestiune urmând să fie calculat pe baza lor.Efectuarea mişcărilor de stoc este simplă, se alege în principiu acţiunea dorită (introducere sau scoatere din stoc), se precizează detaliile mişcării şi articolele vizate, împreună cu cantitatea.

Preţul la care se efectuează mişcările este preţul de vânzare, în cazul în care se doreşte modificărea acestuia, se vor genera automat documente de creştere sau scădere de preţ.

4. Rapoartele
Rapoartele necesare activităţii magazinului Dvs. se pot obţine prin utilizarea opţiunilor de raportare. Închiderea de zi (raportul Z), vânzarea parţială (raportul X), raportul de gestiune sau o listă cu vânzările dintr-o anumită zi vă pot ajuta să aveţi o imagine de ansamblu asupra activităţii magazinului.

MicroRestaurant

Un soft restaurant stabil și ușor de utilizat, flexibil și cu foarte multe facilități, MicroRestaurant a fost gândit pentru a optimiza și a eficientiza activitatea din locațiile restaurant, cafenea, bar, club, catering sau fastfood.

Cu MicroRestaurant aveți controlul asupra ospătarilor, stiți în orice moment câte comenzi a preluat fiecare ospătar și câți bani are încasați sau de încasat, aveți situația exactă a stocurilor de marfă și materii prime și a necesarului de aprovizionat pentru următoarea perioadă.

Comenzile de bar și de bucătărie sunt defalcate automat și trimise spre imprimantele de bar – comenzile de bar sau bucatarie – comenzile de bucatarie. Există posibilitatea definirii și a altor tipuri de comenzi interne de lucru – de ex comenzi de pizza care să fie trimise spre o imprimantă separată de comenzi pizza.

Acordăm o foarte mare atenție optimizării timpilor de lucru, de aceea interfața de vânzare este astfel structurată pentru a permite o operare cât mai rapidă și o preluare și prelucrare optimă a comenzilor primite de la clienți. Exisă astfel posibilitatea de interconectare la aplicație a dispozitivelor mobile de preluare a comenzilor (telefoane, tablete) pentru o mai mare flexibilitate în preluarea comenzilor de către ospătari. Aceștia au astfel acces fiecare la dispozitivul mobil propriu de preluare comenzi, viteza de lucru fiind mult crescută

Megastore Inventory

Megastore Inventory este o aplicaţie dedicată procedurii de inventariere într-un magazin prevăzut cu produse etichetate cu cod de bare.

Produsele etichetate prin sistemul de coduri de bare sunt scanate cu ajutorul terminalelor mobile, datele fiind colectate, transferate şi prelucrate în sistemul de calcul.

Utilizând această aplicaţe veţi creşte randamentul şi eficienţa procesului de inventariere!

Megastore Inventory este compus din 2 module, unul instalat pe terminalul mobil şi un modul de Back Office Megastore Inventory instalat pe calculator (staţia de lucru). Megastore Inventory dispune de o interfaţă grafică prietenoasă şi intuitivă.

Un inventar într-un magazin cu 4500 articole s-a realizat cu aplicaţia Megastore Inventory pe un singur terminal mobil în 8 ore cu participarea a 3 persoane.

Avantaje
• evidenţa stocurilor
• determinarea minusurilor şi plusurilor de gestiune în timp real, imediat după încheierea inventarierii
• suport informaţional în fundamentarea comenzilor la furnizori
• controlul asupra vanzârilor
• contribuie la îmbunătăţirea organizării şi la un management eficent prin informaţiile furnizate
• import nomenclator pentru inventar din csv/excel/text
• export inventar efectuat : csv/excel/text sau direct în programul de vânzare şi gestiune MEGASTORE