Politica de confidentialitate - Solutii informatice complete

Politica de confidentialitate

POLITICA DE CONFIDENȚIALITATE A S.C. MEMORY S.R.L.

Confidentialitatea dumneavoastra este foarte importanta pentru noi, motiv pentru care am creat aceasta Politica de Confidentialitate pentru a va explica practicile noastre legate de informatiile pe care le procesam penru a ne putea presta serviciile.

Veti putea gasi aici informatii despre datele pe care le colectam si modul in care acest lucru va afecteaza. De asemenea, tot aici va explicam masurile pe care le luam pentru a asigura confidentialitatea datelor sumneavoastra.

Aceasta politica de confindentialitatea se aplica tuturor serviciilor noastre pe care le regasiti pe acest site, cu exceptia cazului in care se specifica altfel.

Va rugam sa cititi si Termenii si conditiile care descriu termenii de utilizare a produselor si serviciilor noastre.

Cine este operatorul de date?
Societatea care colecteaza si proceseaza datele este MEMORY S.R.L., persoana juridica romana, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Hunedoara, sub nr. J20/461/1998, avand CUI RO10694678 si sediul social stabilit in Hunedoara, Bd. Libertatii, nr. 7A, bl. 14B, telefon : 0254 711 600 si email contact@memory.ro.

Ce date personale colectam ?
Datele personale sunt orice informatie care poate fi utilizata pentru a identifica direct sau indirect o anumita persoana.
Putem colecta date personale de la dumneavoastra atunci cand utilizati site-ul web, cand completati un formular de contact, cand va inregistrati profilul de candidat pentru un post disponibil in cadrul companiei noastre.

Colectam toate aceste date in vederea functionarii optime, a furnizarii serviciilor si produselor solicitate de catre dumneavoastra, a imbunatatirii serviciilor/produselor pe care vi le oferim, pentru a putea intelege solicitarile dumneavoastra si a putea personaliza oferta serviciilor/produselor noastre. De asemenea, colectam date pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal.
Nu aveti obligatia sa furnizati datele cu caracter personal pe care le solicitam dar, daca alegeti sa nu faceti acest lucru, intelegeti si acceptati faptul ca este posibil sa nu va putem furniza serviciile noastre sau sa faceti parte din echipa noastra, in urma unui concurs de angajare.

În activitatea noastra putem colecta urmatoarele categorii de informatii:
– Nume si prenume;
– Adresa de email;
– Numar de telefon;
– Adresa de livrare in situatia in care se comanda un produs fizic
– Informatii de logare si cont nume (username) si parola. Parola trebuie schimbata de dumneavoastra din setarile contului astfel incat sa nu mai avem acces la aceasta
– Informatii despre utilizarea de catre dumneavoastra a site-ului nostru;
– Informatii referitoare datele de contact si de facturare, in cazul in care reprezentati o persoana juridica;
– Informatii de natura financiara ( de ex: venituri, date tranzactionale, istoric tranzactional, etc)
– Comunicatiile pe care le aveti cu noi sau pe care le directionati catre noi prin scrisori, emailuri, servicii de chat, apeluri si retele de socializare;
– Locatia, inclusiv locatia geografica in timp real a computerului sau a dispozitivului dumneavoastra prin GPS, Bluetooth, impreuna cu locatiile WI-Fi hotspot si turnul celular cu sursa de multime, daca utilizati functiile bazate pe locatie si activati Serviciile de localizare setari pe dispozitiv si pe computer;
– Date referitoare la modalitatile de plata si datele contului bancar. Tranzactiile efectuate pe site-ul nostru se realizeaza prin platforma PlatiOnline.ro si aceste date sunt necesare pentru achizitionarea serviciilor si produselor noastre.
– Cookies
o sunt fisiere mici pe care un site sau furnizorul de servicii al acestuia le transfera la hard drive-ul care apartine comuputerului dumneavoastra, prin Web Browser (daca permiteti acest lucru), care permite site-urilor sau sistemelor furnizorilor de servicii sa va recunoasca browser-ul si sa capteze si sa isi aminteasca anumite informatii.
o utilizam cookies pentru a functiona si a furniza serviciile noastre, pentru a va putea imbunatati experientele, pentru a intelege modul in care serviciile noastre sunt utilizate si pentru a putea personaliza serviciile noastre in functie de nevoile dumneavoastra. Astfel, folosim cookies pentru a intelege care dintre intrebarile noastre frecvente sunt cele mai populare si pentru a va arata continutul relevant pentru serviciile noastre. În plus, este posibil sa folosim cookies pentru a va aminti alegerile dumneavoastra, cum ar fi preferintele de limba, pentru a va putea oferi o experienta mai sigura si pentru a personaliza serviciile noastre pentru dumneavoastra. Aflati mai multe despre modul in care flosim cookies in Politica de cookies
– Orice alte informatii care sunt necesare desfasurarii activitatilor societatii in scopurile pe care vi le vom indica.

În ce scop procesam datele dumneavoastra personale?
Colectam si procesam datele dumneavoastra in scopuri variate precum:
– Pentru a va oferi un continut personalizat;
– Pentru a ne imbunatati Site-ul ;
– Pentru a imbunatati serviciul de relatii cu clientii;
– Pentru a procesa platile daca achizitionati produsele/serviciile noastre, pentru a va furniza starea comenzii, pentru a va ajuta cu intrebarile si cererile si pentru a evalua reclamatiile;
– Pentru a va contacta in vederea detalierii serviciilor oferite de noi sau a purtarii de discutii prealabile contractarii;
– Pentru comunicarile periodice in scop de marketing, dupa caz. ( transmitere newsletter, materiale, articole, informatii despre produse/servicii/proiecte viitoare);
– Analiza comportamentului vizitatorilor Site-ului, prin intermediul cookies, atat ale societatii, cat si ale tertilor, cu scopul de a furniza un continut general sau particularizat, oferte adaptate intereselor utilizatorilor (a se vedea politica de cookies)
– Pentru livrarea bunurilor sau serviciilor achizitionate prin intermediul site-ului;
– Efectuarea de analize interne (incluzand analize statistice), atat cu privire la produsele/serviciile oferite, cat si cu privire la portofoliul de clienti, pentru imbunatatirea si dezvoltarea serviciilor/produselor;

Ce ne da dreptul sa procesam datele?
Vom procesa datele dumneavoastra numai in cazul in care avem o baza legala pentru a face acest lucru. Putem prelucra datele dumneavoastra atunci cand exista unul sau mai multe dintre urmatoarele:
1. Temei Legal: Vom procesa datele dumneavoastra numai in cazul in care vom avea o baza legala pentru a face acest lucru. Astfel, aceasta baza legala va depinde de motivele care stau la baza colectarii si folosirii datelor dumneavoastra.
2. Respectarea obligatiilor legale: Gestionarea si emiterea facturii pentru vanzare se bazeaza pe obligatia legala a societatii in relatia sa cu clientii. Recrutarea si selectia in vederea angajarii pe un post disponibil in societatea noastra. Astfel, colectarea datelor in acest sens, va avea la baza nevoia respectarii de catre noi a obligatiilor legale ce ne revin.
3. Consimtamantul: Acesta poate reprezenta temei legal al procesarii datelor cu caracter personal in scopul gestionarii trimiterii de informatii de markeing (articole, informatii despre proiecte, evenimente, etc) sau in scopul contactarii detalierii ofertei.
Dreptul de retragere a consimtamantului privind procesarea datelor va putea fi exercitat de catre dumneavoastra oricand.
Mentionam faptul ca doar persoanele cu varsta de cel putin 18 ani pot sa isi dea consimtamantul. Pentru cei sub aceasta varsta, este necesar consimtamantul parintilor sau al tutorilor legali ai copiilor.
4. Interes Legitim: Interesul nostru legitim consta in garantarea faptului ca site-ul si plaforma noastre sunt sigure pentru dumneavoastra. De asemenea, acesta ne ajuta sa intelegem nevoile, asteptarile si nivelul de satisfactie al utilizatorilor nostri. Astfel, vom putea sa ne imbunatatim produsele, serviciile si marcile. Realizam toate aceste actiuni in scopul imbunatatirii nivelului de satisfactie al vizitatorilor si clientilor nostri.

Cat timp pastram datele?
Datele dumneavoastra personale vor fi pastrate doar pentru timpul necesar indeplinirii scopului pentru care sunt prelucrate. Astfel, pentru a determina perioada de pastrare adecvata, vom tine cont de cantitatea, natura datelor si scopurile pentru care le prelucram si daca putem sa atingem aceste scopuri si prin alte mijloace.

În calcularea acestei perioade vom lua in considerare perioadele pentru care ar putea fi necesar sa pastram date cu caracter personale pentru a ne indeplini obligatiile legale sau pentru a ne ocupa de reclamatiile sau intrebarile dumneavoastra. În situatia in care legea ne solicita pastrarea datelor dumneavoastra pentru un anumit termen ( in cazul facturii se prevede termenul de 5 ani, respectiv in cazul proceduri de angajare imediat dupa ce aceasta si-a indeplinit scopul, respectiv dupa ce postul pentru care ati aplicat s-a ocupat), datele dumneavoastra vor fi sterse dupa expirarea acestui termen.

Ulterior acestui moment al indeplinirii scopului pentru care au fost prelucrate, datele dumneavoastra personale vor fi sterse sau distruse in siguranta.

Trebuie mentionat faptul ca societatea noastra ia in calcul in permanenta cum poate minimiza cantitatea de date personale pe care le folosim.

Cum protejam datele dumneavoastra personale?
Site-ul nostru utilizeaza tehnici de securitate a informatiei cu scopul de a evita accesul neautorizat la date si pentru a garanta confidentialitatea acestora.Te asiguram ca am adoptat toate masurile tehnice si organizatorice necesare pentru a garanta siguranta si integritatea datelor cu caracter personal pe care le procesam, precum si pentru a evita pierderea, distrugerea sau deteriorarea lor in orice fel.
Toate informatiile sensibile sunt transmise prin intermediul tehnologiei Secure Socket Layer (SSL), metoda standard in industria de criptare a informatiilor personale pentru a asigura trasferul acestora in siguranta.

Dupa efectuarea oricarei tranzactii, informatiile dumneavoastra personale (carduri de credit, date financiare, etc) nu vor fi stocate pe serverele noastre. În acest sens mentionam ca avem un acord de colaborare cu platforma plationline.ro pentru procesarea tuturor tranzactiilor, acord care contine si clauze exprese de protectie a datelor dumneavoastra.

În situatia in care, data fiind natura activitatii, suntem in situatia in care trebuie sa dezvaluim informatiile dumneavoastra unor terte parti de incredere, parteneri ai companiei noastre, vom face acest lucru doar ulterior incheierii unor acorduri care prevad clauze stricte de protectia datelor, in scopurile stabilite in aceasta politica de confidentialitate. Solicitam tuturor partenerilor nostri sa dispuna de masuri tehnice si organizatorice de securitate adecvate pentru a va proteja datele personale.

Nu ne asumam raspunderea pentru pierderea de informatii cauzate de erori ale soft-ului cu care este conceput si gazduit site-ul si nici nu raspundem pentru erorile in securitatea serverului care gazduieste site-ul.

Care sunt drepturile dumneavoastra legate de datele personale?
Aveti urmatoarele drepturi:
– Dreptul la informare;
– Dreptul la acces;
– Dreptul la rectificare;
– Dreptul la limitare;
– Dreptul la stergere;
– Dreptul de a va opune prelucrarii;
– Dreptul de a va opune cu privire la luarea deciziilor automate in ceea ce va priveste
– Dreptul de a solicita restrictii in ceea ce priveste procesarea informatiilor personale;
– Dreptul la portabilitate;
– Dreptul de a va retrage consimtamantul;
– Dreptul de a depune o reclamatie
Pentru exercitarea oricaruia dintre drepturile anterior mentionate, va rugam sa transmiteti solicitarea dumneavoastra la adresa de mail contact@memory.ro sau prin scrisoare la adresa: Bd. Libertatii, nr. 7A, bl. 14B, Hunedoara, jud. Hunedoara.

Pentru a va exercita drepturile anterior mentionate nu se solicita niciun fel de taxa. Totusi, in situatia in care cererea dumneavoastra este vadit nefondata sau exagerata, este posibil sa solicitam o astfel de taxa sau sa refuzam sa dam curs cererii.

În vederea procesarii cererii dumneavoastra referitoare la drepturile pe care le aveti in legatura cu datele dumneavoastra personale se va putea solicita identificarea prin prezentarea unui act de identitate. Aceasta este o alta masura de securitate pe care o luam pentru a ne asigura ca informatiile personale nu sunt divulgate niciunei alte persoane care nu are dreptul sa le primeasca.

Caror destinatari le putem comunica datele dumneavoastra?
Compania noastra comunica datele dumneavoastra cu caracter personal intern si anumitor terte parti selectate in urmatoarele situatii:
– Administratii si organisme publice in cazul in care acestea le solicita in conformitate cu normele ficale, de protectie a muncii, de siguranta sociala sau cu oricare alte reglementari aplicabile;
– Comunicarea legala;
– Furnizorilor de servicii de terta parte ( de exemplu: furnizorii de servicii de curierat, utilitati, audit, serviciilor de suport, furnizorilor care proceseaza plati, analizeaza date, furnizeaza servicii clientilor, SSM, Revisal si PSI).

În toate cazurile, tertii cu care se partajeaza anumite date cu caracter personal vor dovedi in prealabil adoptarea masurilor de natura tehnica si organizatorice adecvate pentru protectia corecta a datelor dumneavoastra personale. În acest sens, mentionam faptul ca societatea noastra va incheia contracte cu fiecare astfel de tert si prin care se specifica expres masurile de protectie a datelor personale. Mai mult decat atat, acestia au acces la datele cu caracter personal necesare pentru a-si indeplini functiile dar nu le pot folosi in alte scopuri.
În situatia in care doriti mai multe informatii referitoare la comunicarea datelor catre partenerii nostri, nu ezitati sa ne contactati la adresa de mail contact@memory.ro.

Link-uri exterioare
Pe site-ul nostru putem sa includem sau sa oferim produse si/sau servicii ale unor parti terte. Aceste site-uri ale partilor terte au politici de confidentialitate separate si independente. Astfel, iti recomandam sa citesti politicile acestora pe care e regasesti pe site-ul lor si, de asemenea, termenii de conditii ai site-ului. Nu ne asumam responsabilitatea pentru continutul si activitatile acestor web site-uri conexe.
Totusi, cautam sa protejam integritatea site-ului nostru si acceptam orice feedback referitor la aceste site-uri.
Aceasta politica de confidentialitate se aplica doar informatiilor colectate prin intermediul website-ului nostru si nu informatiilor colectate offline.

Termeni si conditii: Va rugam sa accesati sectiunea noastra de Termeni si Conditii care stabileste conditiile de utilizare, de renuntare si de limitare a responsabilitatii care guverneaza utilizarea website-ului nostru.

Consimtamantul dumneavoastra: Prin utilizarea site-ului nostru in continuare, admiteti ca ati luat la cunostinta si va dati consimtamantul fata de politica de confidentialitate a website-ului nostru.

Modificari ale politicii de confidentialitate: Politica noastra de confidentialitate se poate modifica ocazional, iar orice modificare va va fi comunicata prin email sau printr-o notificare pe site-ul nostru.

Contact
Pentru orice intrebari legate de politica noastra de confidentialitate, ne puteti contacta folosind informatiile de mai jos:

MEMORY SRL
J20/461/1998
CUI RO10694678
Hunedoara, Bd. Libertatii, nr. 7A, bl. 14B, jud. Hunedoara
Telefon : 0254 711 600
Email: contact@memory.ro